Sunday, 22 April 2012

Skønhed

Jeg er ret så vild med alt som kan defineres som "Skønhed" og som man kan tage på sig, enten i hovedet eller på kroppen, som måske kunne gøre en forskel. Min mor og jeg er lidt besat af skønhedsprodukter, og lige netop derfor er vores badeværelse fyldt op med at der kan defineres som skønhedshedprodukter, men dog er det ikke skræmmel, derimod kvalitet! Jeg er vild med det.
Ovenover ser i, de ting som er mine absolut yndlings. Hudplejeserien er fra The Body Shop, og den passer perfekt til min hud. Jeg bruger den morgen og aften (glemmer det dog nogle gange) og det gør virkelig en forskel. Jeg har altid brugt hudplejeserier, fordi hvis ikke jeg renser min hud, går den helt amok.
Billedet nedenunder er en pudder fra Mac. Den er uundværlig, og jeg elsker den. Og ved siden af en rosenolie fra "Dalens" Den er sindsygt god til alt! Jeg bruger den i håret når jeg har været i bad, og som regel også når jeg skal fjerne min øjenmakeup. Den kan faktisk bruges til alt. Fra rynkecreme til massageolie!
//Rebecca

3 comments:

  1. Det ser lækkert ud! Elsker The Body Shop! Kig forbi min fotoblog: www.abitofmebyanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Elsker MAC's produkter !!!

    ReplyDelete
  3. great products!

    love from germany
    FREYA

    ReplyDelete