Thursday, 12 April 2012

Opdatering





Nå, men altså, ja jeg er hamrende dårlig til at holde bloggen oppe at køre, men har ikke haft særlig meget inspiration her på det sidste, og så har det været ferie! Min ferie blev brugt på Christiania, influenza hele ugen, tre dage hos Sebastian med tre venner, påskefrokoster, gamle venner, en masse alkohol og privatfester, og faktisk overhovedet ikke nogen form for afslapning! Men det har været en rigtig dejlig ferie! Nu glæder jeg mig bare til læseferie! (Bemærk ferie i ordet!)
Billederne ovenover er fra idag hvor vi var på byvandring med min klasse, historie-, og dansklærer! Det var lækkert fordi vi først skulle møde klokken 12.45! Billedet nederst af skoene, er mit næste køb! Hold da op hvor er jeg dog forelsket i dem!
Imorgen skal bruges på at finde gallakjole!!! (Det er om to uger) og så ud og spise og i biografen med pigerne!
Jeg håber i har det godt!
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment