Thursday, 19 April 2012

~

Fra et lille shoot idag med mig selv. Havde et lille photoshoot med mig selv da jeg var alene hjemme. Skulle tage nogle billeder af nogle ting jeg skal bruge til på mandag på Nanna's blog. Det bliver spændende!
Udover det er min Roskilde billet også ankommet! Jeg fulgte med da de livestreamede bandsne på hjemmesiden, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er yderligt imponeret, men på den anden side, så mangler de stadig at afsløre 15, og sidste år var lineup'et heller ikke det fedeste, men alligevel havde jeg den fedeste oplevelse nogensinde! Så jeg glæder mig i hvert fald stadig!
Imorgen skal jeg bage Oreocupcakes med Siff, Nanna, Luna og Kristian herhjemme. Er alene hele weekenden. Glæder mig sådan! 
Håber i har en god dag!
//Rebecca
Tanke: Jeg kom til at tænke på hvor skørt det egentlig er det her med at blogge. At man kan være så hooked på at følge med i andre folks liv, og se og høre hvad de foretager sig! Men på den anden side finder jeg det også meget inspirerende på en måde. Det er skørt. 

No comments:

Post a Comment