Friday, 13 April 2012

All natural



Jeg er helt imponeret over hvor køn jeg er på de billeder ovenover! Ikke for at lyde egocentreret, men jeg var næsten lige stået op. Rimelig imponerende! Jeg vågnede imorges klokken 09, og skulle først møde klokken 12, og have et modul med musik! Rimelig lækkert, så jeg har bare tullet rundt hele morgenen med min mor og spist lækker morgenmad og slappet af! Det er skønt med sådan nogle afslappende morgener. Det elsker jeg! Efter skole skal jeg ud med tre piger fra klassen og gå på jagt efter gallakjole! Det er om to uger, og ingen af os ved hvad vi skal have på, så det bliver rimelig panisk! MEN (som i kan se på billedet nederest) så har jeg fundet denne her kjole i Samsøe&Samsøe. Jeg synes den er skide flot, og elsker at den er så enkel, og så kan man samtidig også bruge den igen! Jeg er nemlig ikke ude i at købe en kjole som KUN skal være til galla. Selvom jeg aldrig går i kjoler, så kan den jo være fin at have på engang til sommer! Den koster kun 600, hvilket jeg synes er rimeligt. Især når mor vil give halvdelen!
Nu vil jeg gå ud og gøre mig klar, og så tage i skole.
Håber i nyder dagen, og at i får en skøn weekend!
//Rebecca.

3 comments:

  1. Unfortunately I do not understand everything you're writing about, but I think your photos are soo gorgeous! You've got such a pretty face and I really love your hair!
    greetings from germany <3

    ReplyDelete
  2. Jesus Kristus, hvis bare jeg var så flot uden makeup! :-D

    ReplyDelete