Tuesday, 20 March 2012



Øverste billede er et lille sneak-peak som jeg skal være med til, og så viser det også de hylder jeg endelig har fået sat op på min væg! Mit værelse er snart lavet færdigt, jeg mangler bare min billedvæg, men det er så fint!
Billederne nedenunder er mig selv, med en maske jeg har købt i tiger, for en 10'er ;) Den er ret fin synes jeg. Et af vores moduler var aflyst idag, så jeg mødte klokken 12, og havde fri klokken 14. Rimelig luksus! Bagefter tog jeg op og træne med Nanna og Siff. Det var ret lækkert! Jeg er nemlig på kur, og det går fremad! Jeg var også lige et smut forbi Søborg Tattoo, fordi min bror og jeg snart skal have lavet en tattovering sammen. 
Nu vil jeg spise noget mad med min mor, og eller bare hygge. 
Jeg håber jeres dag har været, og er god! 
//Rebecca. 

1 comment:

  1. love this mask!
    kiss,
    heelsontheclouds.blogspot.com

    ReplyDelete