Monday, 5 March 2012

New in!


Sko: Bianco 450,- Bh: H&M 80,-
I lørdags var jeg på strøget med min søde kæreste. Vi sov ufatteligt længe, og det er så lang tid siden at jeg har gjort det, så det var SÅ skønt! Jeg sover kun til klokken 07, og så kan jeg ikke sove længere, om det er weekend eller ej! Det er super irriterende.
Men udover det, så var vi på strøget, og jeg købte de fine sko fra Bianco. Jeg var meget i tvivl i starten om det lignede ridestøvler, men jeg er faktisk begyndt at kunne lide dem! Hvad synes i?
Nedenunder er billederne af en rigtig fin bh jeg købte i H&M, i nogle fine blonder, og uden bøjler, så den er så skøn at have på!
Udover det var vi til 18 års og familiehygge i weekenden! Idag har jeg været i skole, og oppe og træne med Siff!
Nu vil jeg sætte mig til at lave nogle historie lektier, og så sove!
//Rebecca

No comments:

Post a Comment