Thursday, 15 March 2012





Lige nu sidder jeg på skolen med søde Siff fra min klasse. Vi har fået fri, men hun skal til guitar, og jeg skal til sang klokken 16. Igår var jeg ikke i skole, for det magtede jeg ikke rigtig, så derfor tog jeg i lyngby for at lede efter gallakjole med min mor, men fandt desværre ingen! Men har en fin en i tankerne, den er fra Samsøe & Samsøe, og min mor vil give halvdelen. Måske det bliver den. Efterfølgende tog jeg ind til byen hvor jeg skulle mødes med Sebastian, men efter at have ventet i to timer, uden noget tegn på ham (og hans telefon som forresten var slukket) så fandt jeg Laura og Bond (to fra min efterskole) og vi hyggede indtil jeg endelig fik fat på Sebastian! Vi spiste mad og tog senere ind på efterskolen, hvor vi skulle se de nuværende ellevers fællesprojekt. Meget fint, men jeg forstod det ikke rigtigt. Men det var skønt at se dem alle igen! 
Efterfølgende tog vi alle på bar, og så tog Sebastian og jeg hjem og sov! 
Jeg er træt, og nu vil jeg stene 9gag med Siff! hihi. 
God dag til alle! 
//Rebecca


No comments:

Post a Comment