Wednesday, 7 March 2012

Cupcakes



I får lige lidt billeder fra idag! Jeg bagte nogle super lækre cupcakes med min søde veninde Nanna. De er med hindbær og hvid chokolade. I kan finde opskriften lidt længere nede.
Udover det er der nogle billeder af dagens outfit, som blev rigtig dårlige fordi det var skide koldt.
Læderjakken er fundet på loppemarked til 70kr, tørklædet har min kæreste hæklet til mig, skjorten er fra en butik i paris, den grå pullover er fra Monki, bukserne fra H&M og skoene fra Bianco. Udover det så har jeg været oppe og spise hos min mormor og morfar. Det var super hyggeligt!

Cupcakes med hindbær, hvid chokolade og vanilje frosting:

Ingredienser

150gSmør
2tskVaniljesukker
200gSukker
3Æg
325gMel
1tskBagepulver
1 1⁄2dlMælk
100gHindbær
50gHvid chokolade

Fremgangsmåde

1. Pisk smør, vaniljesukker og sukker til blandingen er fin og glat.
2. Tilsæt æggene et ad gangen og pisk grundigt.
3. Kom mel og bagepulver i blandingen og vend det hele sammen med mælken.
4. Til sidst rører du hindbærrene forsigtigt i dejen.
5. Kom en skefuld dej i hver muffinform og stik et stykke hvid chokolade ned i midten af hver cupcake. Sørg for at dække chokoladen helt med dej.
6. Bag kagerne i ovnen ved 200 grader i cirka 25 minutter eller indtil kanterne begynder at blive gyldne.

Ingredienser

250gFlormelis
1tskVaniljesukker
75gSmør (blødgjort)
2spskMælk
Frugtfarve (valgfrit)

Fremgangsmåde

1. Smuldr smørret i flormelis og vaniljesukker og tilsæt mælk. Pisk massen grundigt til den er glat og cremet.
2. Tilsæt eventuelt et par dråber frugtfarve.

Bum! Meget let og super lækkert :) 
//Rebecca. 


2 comments:

  1. wow like your blog a lot!! your style is great and you have very nice photos! definitely following you with GFC and bloglovin! :)
    hope you'll like ours too and follow us back :)
    xx

    http://nitalir.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Thank you so much!
    Of course I'll take a look at yours! ;)

    ReplyDelete