Monday, 20 February 2012

Vinterferien


Så er jeg hjemme igen fra en super dejlig vinterferie! Eller jeg var hjemme i fredags, men har været træt og lavet en masse andet siden. Vi var oppe i min kærestes bedsteforældres hus langt oppe i Sverige, lidt udenfor en by som hedder Eksjö, det var så dejligt og der var masser af sne!
Billederne ovenover er fra grunden, huset og byen Eksjö. Ferien har bestået af en masse te, lange underbukser, hygge, hækle (min kæreste hæklede et tørklæde til mig, høhø) øl, sne, ski og slik! Det var så hyggeligt.
Skjorten er en skjorte jeg købte for 10 danske kroner i en svensk genbrug. Den er i et slags silkestof, og så i en blålilla farve. Den er super fin!

I lørdags var min kæreste og jeg inde og se en rockmusical der spiller på Nørrebro teater lige pt, som hedder "Next to normal" jeg kan helt klart anbefale den hvis man er til musicals! Det var en super fin historie, gode skuespillere og sangere! Rigtig fint. Nu vil jeg slappe af og hygge med min mor og kæreste.
Jeg håber i har nydt ferien!
//Rebecca.

1 comment:

  1. Hold op nogle flotte billeder! Og en rigtig fin blog!
    Vi følger nu jeres blog, kig gerne forbi vores ;-)

    ca-worldwonders.blogspot.com

    ReplyDelete