Wednesday, 29 February 2012


Som i nok kan se, så har jeg ændret layoutet her på bloggen. Eller det vil sige dejlige Nanna har faktisk gjort det for mig, fordi jeg er så dum til det med layout, HTML koder, osv. Men jeg synes det er blevet rigtig fint, og dejligt at det er så enkelt. Jeg har valgt at gøre bloggen til min egen, efter at have snakket med Nathalie om at hun nok ikke ville få tid til at blogge noget mere. Så nu er det kun mig i skal høre fra fremover!
Der er ikke sket det vilde det sidste stykke tid. Jeg kæmper med AT i skolen, og min træthed som bare altid er der!
Min weekend skal bestå af Sebastian, 18 års, film, hygge og fødselsdag for min moster. Jeg glæder mig til at kunne slappe ordentligt af!
//Rebecca.

2 comments:

  1. Du har en ret så lækker blog! :-)

    - Linda fra

    www.underfundigphoto.blogspot.com

    ReplyDelete