Sunday, 12 February 2012







Alle billederne er fra: http://fyeahtattoos.com
Jeg har længe drømt om at få en tattovering selv, faktisk siden jeg var omkring 13, 14 år gammel. Og nu er jeg endelig tæt på til at kunne få lavet en, da jeg jo bliver 18 om under et halvt år! Den første som jeg har tænkt mig at få lavet i Maj, er en tattovering for min bror og jeg, (han skal også have lavet den) Vi skal have skrevet R og J med en super fin skrift i nakken, fordi vi altid har haft sådan et specielt forhold. Han er den eneste jeg kan stole 100% på, uden tvivl.
Derefter vil jeg gerne have en ned af siden ved ribbene, hvor der står "Living is easy with eyes closed" fordi det synes jeg helt sikkert det er..
Og så vil jeg også have en under venstre bryst, hvor der står "Love Yourself" fordi det er svært for mig!
Jeg glæder mig!
Nu skal jeg tage tøj på og ud og spise brunch med mine forældre! Hav en god dag!
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment