Thursday, 9 February 2012

~


Okay... Jeg er rigtig dårlig til at være en god blogger, men nu har jeg bestemt mig for at jeg egentlig bare vil bruge bloggen til at lave updates engang imellem! Jeg har det godt og går rundt og hygger mig. Jeg har travlt med skolen, og pigerne fra min klasse, og min kæreste i weekenden, så jeg har ikke så meget tid til at blogge herpå. Men jeg vil helt sikkert prøve at gøre det noget oftere. (Høhø... Den er hørt før!) Men ja, det vil jeg, for jeg synes det er super hyggeligt.
Imorgen vil jeg tage nogle billeder af mine nyeste køb, for jeg har købt rigtig meget her på det sidste, eftersom at min løn henover julen har været helt i orden!
Nu vil jeg ligge mig og se noget tv, for jeg er simpelthen så træt!
Jeg håber i har det godt!
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment