Wednesday, 6 July 2011

Sommer.

Okay... Der er ikke sket så meget her på bloggen, men Nathalie og jeg har begge haft ultra travlt! Jeg har afsluttet efterskolen, hvilket var noget af det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Det var så ufatteligt hårdt at sige farvel at jeg næsten synes det er tarveligt at udsætte unge mennesker for det.
Roskilde har vi begge selvfølgelig også være på, og det var det fedeste jeg nogensinde har oplevet. Nu har jeg så endelig fået sommerferie, og den skal bruges på at søge job, bruge tid med mine venner, Nakkefestival med Sebastian og Paris med mine forældre!
Efter sommerferien starter jeg i 1.m på Gladsaxe gymnasie. Det bliver spændende!
Nu vil jeg smutte en tur ud med nogle ansøgninger, og bagefter til Dragør med min mormor og morfar.
God sommer!

//Rebecca.

No comments:

Post a Comment