Saturday, 16 July 2011

Det skjulte galleri.







Igår tog jeg hjem til min veninde Pam og så gik vi ned i "Det skjulte galleri" og lavede et lille photoshoot. De her billeder ovenover er så resultaterne. Jeg synes de blev fine nok. Pam er i hvert fald meget smuk, og ultra fotogen. Så det kunne godt være jeg skulle have et par shoots med hende igen.
Min dag har jeg indtil brugt på at bage chokolademuffins, rydde op, og støvsuge min seng! Senere i aften skal jeg hjem til min bror til Pokernight. Det skal nok blive sjovt! Og så imorgen skal jeg hjem til min søde kæreste.
Jeg håber i nyder jeres weekend!
//Rebecca.

1 comment:

  1. Hvor sjovt at jeg lige skulle falde over den her blog !
    Du (Rebecca) har gået på efterskole med min kærestes lillesøster !

    Der er billeder af hende på min blog . Så kan du næsten gætte hvem hun er ;P

    http://sofkirke.blogspot.com/

    ReplyDelete