Saturday, 19 March 2011



Jeg er meget ked af at jeg ikke har fået blogget her på det sidste, men lige pt har vi intet internet ude på skolen, fordi vi simpelthen har brugt det alt alt for meget, så nu har lærerne lukket for det, hov! Jeg har også haft så travlt de sidste to uger med musikken. Vi har nemlig været igang med et fællesprojekt, hvor at alle liniefagsholdene laver et fællesprojekt. Musik stod for musikken, drama for skuespil, tekstil for tøjet osv osv. Og det har vi arbejdet sååå meget på! Og så har vi vist tre forestillinger i torsdags og to igår, og nu er det endelig overstået, for hold da op hvor var jeg dog smadret til sidst! Det er hårdt at være så meget på hele tiden. Og så er jeg forresten også blevet syg. Det er jeg efterhånden meget tit. Skide irriterende!
Nu er jeg hjemme her i weekenden for at slappe af, og så må vi se om jeg er rask til at tage tilbage på skolen imorgen. Ellers går alt faktisk helt udmærket.
Billederne er fra en af vores forestillinger i torsdags. De er taget af min søde morfar og hans Canon 450d. :) Det er rigtig dårlig kvalitet fordi det er taget så langt fra og uden blitz.
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment