Friday, 28 January 2011

Home sweet home.


Så er jeg hjemme fra skiferie igen, og jeg er hjemme uden nogle brækkede knogler eller alvorlige skader, kun et par blå mærker her og der! Det var en skide sjov tur, og når man tænker på at det var første gang jeg stod på ski vil jeg mene at jeg til sidst blev ret så hardcore til det! Jeg kunne da til sidst hoppe og slide! Busturen var dog rigtig slem, 18 timer i bus er altså ikke lige mig, og det var så ekstremt hårdt når man gerne ville sove, men man kun kunne sidde og sove oprejst! Det var ikke sjovt. Men det var nu okay hyggeligt, når jeg sad og spiste slik og så film med min kæreste og to venner i bussen.
Jeg fik ikke taget så mange billeder, for det var der slet ikke tid til. Vi stod på ski hele dagen, og når vi så havde fri, var vi alle så smadret, så vi ikke magtede andet end at sove. Jeg uploader de få jeg fik taget når jeg kommer tilbage til skolen. (jeg glemte jo selvfølgelig mit stik til at overføre ude på skolen!)
Nu skal jeg bare slappe af med min familie og nyde at være hjemme igen. Imorgen skal jeg på strøget med Nathalie og så skal vi hjem til mig og lave nogle photoshoots, og så måske til noget Drum'n'bass i ungdomshuset om aftenen. Søndag skal jeg ses med to veninder og så sove hos min bror, og mandag skal jeg tilbage til skolen igen.
God weekend til jer allesammen!
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment