Sunday, 19 December 2010

Kitty cat.


Vi er lige blevet færdige med vores OSO opgaver på skolen, og så midt i en af de andres fremlæggelser, kom jeg på et rigtig godt photoshoot at lave, så jeg fandt Mercedes og så gik vi ellers i gang med kattemasker og den hvide væg i klasselokalet. Jeg synes at billederne blev rigtig gode, Mercedes er utrolig smuk, og rigtig fotogen. Det øverste billede er jeg med til højre.
Jeg fik juleferie i fredags, og det lagde vi ud med en kæmpe fest for hele efterskolen, det var rigtig lækkert! Igår var jeg så til julefrokost med alle de gamle venner, som nogle af dem havde jeg ikke set i et halvt år, så det var helt fantastisk at se dem igen. Idag skal jeg bare pleje mine tømmermænd, måske se noget OC og drikke noget cola! Puha, der skal ske så meget her de næste dage. Glæder mig til at se Nathalie igen på onsdag!
//Rebecca.
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment