Thursday, 25 November 2010

thanksgiving

Happy Thanksgiving! Jeg ved godt man ikke fejrer det i særlig mange hjem i Danmark, men hjemme hos os gør vi. Ikke sådan fanatisk, men min lillebror er betaget af USA, så det er mest ham der går op i at vi holder det. I år er det kun min bror og jeg der er hjemme, resten af familien er i jylland til familie fødselsdag. Så vi har hver inviteret nogle venner over til traditionel thanksgiving dinner - dog har vi bestilt kalkunen udefra, det kan vi ihvertfald ikke selv finde ud af at lave haha. Senere skal min bror og hans venner nok se NFL kampe, hvor jeg regner med vi andre nok går i krig med juleøl. (Tip: Der er 6 juleøl for 20 kr. i netto!)
Billedet er fra et lille shoot Fiona og jeg havde den anden dag... Skal nok uploade resten når jeg lige får dem sorteret!

1 comment:

  1. WooW your blog is REally cool!
    i love it!
    i follow you now, take a look at my blog, and maybe follow it to!

    i'm having a give away! look at it! :')

    Love sarafrank

    jeg-er-gul.blogspot.com

    ReplyDelete