Tuesday, 16 November 2010


Begge billederne er fundet på denne her helt fantastiske blog: http://www.djungeltrumman.se/thecompletetruth Han er en fantastisk fotograf!
Der er sket meget siden sidst jeg skrev, jeg har været ekstremt meget syg, hvilket jeg også er lige nu, så jeg blev hentet fra skolen igår aftes af min far og kørt hjem fordi at jeg havde det SÅ skidt, og det var jeg rigtig ked af, fordi at vi har liniefagsdage i skolen ( Jeg har fået musik igen, yay!) og musikholdende skulle på det rytmiske konservatorium. Jeg var med igår, men ikke idag desværre. Tilgengæld var det virkelig fedt at prøve at komme derud igår, fordi man fik et indblik i hvad de lavede derude. Og jeg synes det var lidt vildt at der kun gik 200 elever, så man skal altså VIRKELIG være god hvis man skal ind på den skole!
Så lå jeg om aftenen på mit værelse med S og vi lå og snakkede og hyggede i omkring 3 timer. Det var helt viiildt dejligt! De dage elsker jeg.
Vi optrådte i fredags for, hele skolen+forældre og søskende, det vil sige omkring 300 mennesker, med vores musikhold, og alle var helt begejstrede over hvor gode vi var, og at vi selv havde skrevet vores numre. Jeg synes nu også at vi er ret så seje.
Idag ligger jeg syg på min sofa derhjemme med min bror og jeg har bagt kage, og vi ser Baywatch, det er nu meget lækkert. I aften tager jeg tilbage til skolen igen.
//Rebecca.

No comments:

Post a Comment